فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
بارسلون
تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:1 | نویسنده : مجید شریفی


تیم بارسا پیروزی برابر سویا را به آبیدال تقدیم کرد. بازیکنان به سختی بازی در ورزشگاه سانچز پیزخوان اشاره کردند؛ آنها مطمئن هستند که می توانند به صدر نشینی رئال مادرید پایان دهند.

بازیکنان بارسا از پیروزی امشب در سانچز پیزخوان راضی هستند. تیم به مبارزه برای بدست آوردن لالیگا ادامه می دهد و آنها نا امید نمی شوند. ویکتور والدس گفت: «این یک مسابقه بسیار سخت مثل همه مسابقه ها مقابل سویا بود. ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و همه مسابقه های خود را ببریم و امیدوار باشیم که فاصله کاهش یابد». وی در ادامه افزود: «واقع بین باشیم، پیروزی در لالیگا بسیار پیچیده است. آنها برتری خیلی خوبی نسبت به ما دارند؛ وظیفه ما این است که برویم و تلاش کنیم همه مسابقه های خود را ببریم و منتظر لغزش رئال مادرید بمانیم. ما حرفه ای هستیم».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آبیدال، این پیروزی متعلق به تو است

والدس همراه با بقیه هم تیمی هایش می خواهد که به اریک آبیدال دلگرمی بدهد. دروازه بان گفت: «این پیروزی برای آبیدال است. اینها موقعیت های سختی هستند که ما باید بر آنها فائق آییم. گرچه، با نیرو و اطمینانی که آبیدال دارد، مطمئن هستم که او خواهد توانست این مشکل را نیز پشت سر بگذارد». والدس همچنین درباره گل تماشایی مسی صحبت کرد و گفت: «یک بی همتای دیگر برای مسی. این یک گل محشر بود».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: